3 ... 2 ... 1 - and we're off. Præcis som forudsagt i går: Strakskrav om mere såkaldt normkritik til børnene som 'løsning' på den mistrivsel som Vives undersøgelse dokumenterer.
Alternativet kom først, men andre vil følge trop andre steder med flere krav, og med hjemmel i undersøgelsen hævde, at den normkritik, der før var 'nice to have', nu er 'need to have'.
I Folkeskolen. I Gymnasiet. På DRs Ultranyt. osv. osv. Det vil aldrig stoppe. Woke får aldrig nok.
Der er og var hos forskningsinstituttet Vive, LGBT+ Danmark og Sex & Samfund ingen nysgerrighed er overfor, om selve queer-diskursen - alt det woke regnbue-vanvid som børn og unge bombarderes med konstant på alle platforme i dag - kunne være medskabende af de unges forvirring og mistrivsel.
Ingen nysgerrighed. Overhovedet. "Queer-diskurs er godt for børn. Meget queer-diskurs er meget godt for børn", er mantraen.
Der er for os at se nærmest en slags Münchhausen by LGBTQIA Proxy over det: LGBT-børn og unge har det jo åbenlyst værre end før - og queer-ideologernes kur er bare *mere* ‘medicin’, med den følge, at børnene og de unge bliver endnu mere marginaliserede og afhængige af sekten, så at sige. Og sådan går den onde woke-cirkel selvforstærkende i ring.
Forholder det sig sådan som vi redegør for det ovenfor? Er det årsagen og effekten? Det er vel kun rimeligt, at man stiller sig selv spørgmålet og undersøger svarene, siden LGBT-børn og unge åbenbart trives aldeles meget værre nu, end før identitetspolitik begyndte at dominere i diskursen. Bør vi ikke få afklaret de reelle årsager, før Normstormerne 2.0 indtager de danske folkeskoler? Igen?
Dansk Regnbueråd henvender sig i denne uge til Undervisningsministeren med vores syn på virkeligheden og manipulationen i denne sag.
Mere følger ...